Berikan aku cinta

"cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang 
dan bukan siapa dia sebelumnya
kisah silam tidak perlu di ungkit, kiranya
kamu benar-benar mencintainya setulus hati..."



Walau aku senyum bukan bererti 
aku selalu bahagia dalam hari
ada yang x ada di hati ini
di jiwa ini...hampa

ku bertemu sang adam di simpang hidupku
mungkin akan ada cerita cinta....
namun sahaja cubaan hidup
seakan aku hina.....

tuhan aku berikanlah aku cinta
untuk temani ku dalam sepi

tangkap aku dalam terangMu... 
biarkanlah aku punya cinta

tuhan ..berikanlah aku cinta
aku juga berhak bahagia

berikan restu dan halal Mu
tuhan ... beri aku cinta....





kini ... aku bahagia bersama dia dan anak kami... juga bakal anak kami kini berusia 9 minggu dalam kandunganku...

terima kasih tuhan... walaupun kami masih di uji... itu tandanya kami sentiasa dalam kasih sayangMU...insya allah...

tuhan... berkatilah kami ... rahmatilah kami ...

Comments

Popular Posts