aku sayang mereka semua...





yer, memang aku sayangkan mereka semua...bukan sedikit...malah baaanyak saangat...Allah saja yang tahu betapa aku sayangkan mereka...hanya mereka yang aku ada...sekarang kami berempat hidup bahagia di teratak kecil kami... walaupun serba kekurangan..namun hati kami tenang...kami dapat bersama .. itu yang paling penting...aku sayangkan mereka ya Tuhan...aku benar-benar sayangkan mereka... mereka la segalanya untukku... ini bukan cerita lagenda...tapi inilah jalan kehidupan & kebahagiaanku...aku sayang mereka di atas...mereka segalanya untukku...YA Allah ..sayangi mereka..lindungi mereka...berkatilah mereka...sayangilah kami ya Allah...tolonglah tuhan...dengarkanlah doaku...dengarilah suara hatiku...penuhilah permintaanku...mudahkanlah perjalanan hidup kami, perjalanan rezeki kami, ampuni segala dosa2 kami...
berikanlah kami kebahagiaan hidup dunia akhirat...berikan kami kasih sayangMU

Comments

Popular Posts